morotsblugg

Alla inlägg under september 2011

Av Hanna - 29 september 2011 20:37

Hemma efter en jobbig, men kul oreinteringsträning och klubbfika. Väldigt mysigt och trevligt!  Jag har även fixat lite i mitt rum. Flyttat en grej och rensat mitt skrivbord. Blir så nöjd när jag fixat sånt. Haha. Nu sitter jag och ser på idol. I morrn blir det skola igen och på kväller drar vi till farmor och farfar. Så kanske inte mycket blogg då :)

Blev sugen på att spela sims nu, spelar sims social på facebook. Men det är inte samma sak. Ska nog spela det när jag får tid! Så här kommer en bild från min familj jag kör legacy med :

Heh, snyyggt ;)

Pussar och kramar!

//Hanna  

Av Hanna - 29 september 2011 15:17

Ja, här kommer alla bilder från gårdagen!

   Miranda :)

  Ellen  med sin biskvi.     Mmm, varm choklaaad <3   Mitt vaniljhjärta <3   Mirandas...   Och Ellens.   Heh...   Sugrör ^_^   Snüggt   Söt katt som var vid skolan.   Heh, nu kommer det måånga bilder från kompisgungan ^_^                          Våran lövhög...   Suddig, men rolig !   Haha.   Fina Miranda :)   HoppHopp ;D      Försöker flyga   LÖVEXPLOSION!   Höh, failad...   Fina kompisar man har <3   Avskedsbilden :)

Nu kommer bilderna på mina kläder som kom igår!


   Pallade inte ha med ansiktet på den bilden ok? Skjooortaaa   Jättemysig tröja!   Min nya älskling <3   Enkel blå tröja.


Jahopp! Det var en jätteruulig dag. :)

Av Hanna - 28 september 2011 18:57

Hah, ja faktiskt. Kom precis hem efter att ha fikat med Miranda och Ellen. Eller efter vi fikat drog vi till skolan och tog MASSA bilder. Haha, riktigt kul var det! Nu ska jag fört läsa det jag har kvar på SO läxan, sen ska jag ta kort på kläderna från H&M som kom idag, SEN ska jag lägga in alla dagens bilder i datorn, fixa till dem och sen kommer ni få en riktig BILDBOMB! Haha, så ses sen! :)

//Hanna  


Av Hanna - 28 september 2011 13:33

Jaaa...

Nu har man precis käkat lite mellis, snart ska jag göra läxor och senare idag ska jag och fika med Ellen och Miranda! :)

Så ska jag nog fixa naglarna oxå... Jag bara pillar bort mitt nagellack jämt >.<

Hah... Så puss och hejdo!

//Hanna  


Av Hanna - 27 september 2011 20:14

Nu är jag hemma efter en lååååång eftermiddag. Efter skolan gick jag till mormor för att äta mellis. Sen åkte vi till Stadium för att det var föreningsdag i innebandyn där. Så jag köpte vår nya klubbdress, shorts, tröja, strumpor och en väska. Eller beställde då, efersom vi ska få med initialer och så ;) Sen gick jag och mormor runt och kollade lite i affärer. Jag tänkte inte köpa något, eftersom jag var och shoppa i söndags. Men när jag hittade dessa på Lagerhaus kunde jag inte låta bli:  Helt UNDERBAR bakbok, bara cupcakes. Både nyttiga och inte så nyttiga. I'M IN HEAVEN! Den kostade bara 59;-

  Söta va? 19;- för 50 stycken!

För övrigt är jag på väldigt bra humör idag och hoppas ni har haft en bra dag! 

//Hanna  



Av Hanna - 26 september 2011 20:19

Som sagt målade jag ju Virans naglar förut, sen målade jag mina egna. Så här kommer bilder på dem!

   

Virans högst upp och mina längst ner ;3

//Hanna  



Av Hanna - 26 september 2011 17:58

En lång men rulig dag idag! ;) Egentligen helt vanlig men ändå, det är kul! I skolan har man haft engelska, svenska, matte, slöjd och spanska. Sen en liten stund hos mormor innan drillningen. Och nu är man med lilla söta Viran ;) Så har vi precis typ druckit upp våra banansmoothies och nu ska jag fixa Elviras naglar :)






 



Poooozz!

//Hanna  


Av Hanna - 25 september 2011 18:13

 

Japp! Sminksvampar kan användas till mycket! Jag använder det till mina naglar... (Jag visar på en lösnagel och de kan se konstigt ut ibland ^_^)


Bild 1: Det är nagellacken jag använde.

Bild 2. Måla nageln VIT.

Bild 3. Använd en sminksvamp.

Bild 4. Fast liiite mindre ;3

Bild 5. Arbetet blir lättare om du håller svampen med en pincett!

Bild 6. Doppa svampen i lite nagellack och måla på nageln. Gör som en toning.

Bild 7. Använd samma teknink med ett glittrigt nagellack!

Klart!



Sök i bloggen

Presentation


Är då en tolvårig tjej vid namn Hanna som bloggar här! Bloggar mest om mitt liv. (Foto, naglar, baka och min vardag i allmänhet) :)
Bilden har min underbara Moa tagit. HON ÄR BÄST PÅ ATT FOTA OKEJ?

FRÅGA MÄJJ!

6 besvarade frågor

Länkar

Fototips :)

 

Jag delar gärna med mig av mina bästa fototips, skicka det bara som fråga så svarar jag :) 

 

Jag kanske också ska tillägga att det är copyright på mina bilder.  Alltså får du _INTE_ kopiera mina bilder!

 

Tips 1: Autoläget är faktiskt väldigt bra!  Underskatta inte det :)

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards