morotsblugg

Alla inlägg under november 2011

Av Hanna - 30 november 2011 20:16

 

Rotade lite bland mina bilder då jag hittade dessa bilder som jag slog ihop.


Hemma efter en rolig innebandyträning, så nu sitter jag mest här, lyssnar på musik och redigerar lite bilder.

I morrn (första december btw) är det bad i skolan. Ruligt ruligt, sen så har jag flöjtspelning på kvällen.


Men nu blir det nog tv eller nåt. BYEAA!  

 


Av Hanna - 29 november 2011 19:47

Hej hej på er alla söta!


Idag har varit en helt vanlig tisdag. Dagen börjar med idrott och sen no och svenska innan lunch. Idag var det kalops vilket är ganska gott. Sen följer två långa matte och so lektioner innan elevens val. På elevens val har jag syslöjd, en väldigt bra avslutning på skoldagen. Men idag hade jag glömt min stckning (tog med den hem eftersom jag hade så mycket kvar) så jag skulle sticka ett enkelt pannband istället. Det gick bra tills jag insåg att min kompis hade bara lagt upp 15 maskor och jag hade lagt upp 20. Mitt pannband blev för brett och jag gav upp det arbetet. Istället blev det en handledsvärmare! 

Sen efter skolan åkte jag, mamma och min lillebror och köpte lite grejer innan man kunda åka hem, äta mat, göra läxor och sen upp och springa lite.

Men nu är jag iallafall hemma och hade tänkt att måla naglarna nu och testa lite juldesigner på lösnaglar men jag ska nog bara måla mina egna naglar och sen se på tv!

I morrn slutar jag 13.00 så då hinner jag hem och göra mer hemma!

 




Av Hanna - 27 november 2011 18:30



Så nu var första ljuset tänt!

Idag har jag varit hemma och bara slappat. Varit riktigt skönt. 

Nu på eftermiddagen har jag vart på julmarknaden och gått i tomtetåget. Det var kallt, stormigt och regnigt. Så det var skönt att komma hem och äta pepparkakor, lussekatter och dricka glögg. (roligt ord det där. glögggg)

I morrn är det skola igen, allting går så fort ;(

Nu ska jag fortsätta att adventsmysa här hemma.

 

Av Hanna - 26 november 2011 19:36

 


Hej på er!

Dagen (underbar lördag <3) har bestått av innebandymatch, som vi för övrigt förlorade men var lika glada ändå. Sen lite styrketräning (haha, myyycket jobb idag, sen hem och adventsstäda. Var faktiskt kul att städa och pynta. Jag gillar det!

Nu ska jag dra mig ifrån datorn och mysa med familjen.   

Av Hanna - 24 november 2011 20:22

 

Några bilder jag tog alldeles nyss!  


Idag har jag vart i skolan. En dag man blir gansk trött efter. Bild, matte, idrott, NO och SO. Pust...

Efter skolan åkte jag hem (?) slappade en stund innan orienteringsträningen. Idag var det också klubbfika så kom hem typ nyss. Mysigt vare!

Men nu blir det nog tv sen väntar sängen.  

   

Av Hanna - 24 november 2011 20:19

-- Byxor-Vero Moda Tröja + linne - H&M Smycken-Ur&Penn, Smycka, och någon okänd affär ^_^ --



      




Av Hanna - 23 november 2011 16:21

Gjort Water-Marble naglar idag. Blev väldigt nöjd! Hur du gör dessa kommer längre ner...


Hej på er alla!

Har vart hemma hela eftermiddagen och gjort läxor, ätit och myst! Snart kommer mamma hem och då ska vi åka och leverera julblommorna vi sålde i klassen.

När vi gjort det är det innebandyträning som gäller!


Om ni vill veta hur jag gjorde dessa naglar, kolla denna video. Det beskriver väldigt bra!

Hoppas ni hare bra och vi ses snart igen!  

 

Av Hanna - 21 november 2011 18:31

 

Musiktema idag! Älskar verkligen musik <3


Hej hej!

Skolan idag som vanligt. Efter skolan gick jag till mormor och åt mellanmål innan jag gick till drillningen. Sen åkte jag hem och nu hra jag gjort läxor och suttit vid datan och nu blir det innebandyträning!

   

Sök i bloggen

Presentation


Är då en tolvårig tjej vid namn Hanna som bloggar här! Bloggar mest om mitt liv. (Foto, naglar, baka och min vardag i allmänhet) :)
Bilden har min underbara Moa tagit. HON ÄR BÄST PÅ ATT FOTA OKEJ?

FRÅGA MÄJJ!

6 besvarade frågor

Länkar

Fototips :)

 

Jag delar gärna med mig av mina bästa fototips, skicka det bara som fråga så svarar jag :) 

 

Jag kanske också ska tillägga att det är copyright på mina bilder.  Alltså får du _INTE_ kopiera mina bilder!

 

Tips 1: Autoläget är faktiskt väldigt bra!  Underskatta inte det :)

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards