morotsblugg

Direktlänk till inlägg 10 december 2011

Ny favoritprodukt!

Av Hanna - 10 december 2011 16:00

  Bed Head Small Talk. -Bild tagen från google.


För er som har självlockigt hår, men de fina lockarna bara kommer fram när man har duschat är den helt perfekt!

Den tat fram lockarna och volymen och luktar himmelskt. Jag sprutar först vanligt vatten i håret, sedan tar jag bara i det. WALLA! Finfina lockar på sekunden.

Jag använder just nu mini varianten, den kostar 99 ;- på Lyko.se och den stora kostar 199 ;-.


Nu ska jag mamma och min lillebror baka pepparkakor och lussekatter. 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 29 januari 2012 12:27

Lämnar bloggplatsen. Bloggar nu på denna adress: http://fotomoroth.blogg.se/ ...

Av Hanna - 7 december 2011 16:14

    Fast den är påväg bort från mig igen...     Efter lite surhet på att det nästan var för mörkt och mycket spring ut och in för att göra vinterns första snölykta så har man nu fått det efterlängtade bilderna på snön! Nu är jag hemma och ...

Av Hanna - 6 december 2011 20:24

Hej hej på er alla! Jag är sur, det har kommit snö ( DET VAR INTE DET DÅLIGA), men... Varenda dag jag kommer hem nu är det redan mörkt ;(. Så man kan inte fota. Men i morrn slutar jag ett så. Då. Ska. Det. Bli. Bilder. Har för övrigt inspirations...

Av Hanna - 3 december 2011 17:58

  T-shirts-Gina Tricot 99 ;- st. Earcuff med ett till örhänge- Ur&Penn 39;- Nagellack 25;- och Eyelinerpensel (till naglarna) 75 ;- - Åhlens.   Hej på er alla! Idag har jag vart och shoppat med Ellen, Miranda och Tove. Vart en supermysig oc...

Av Hanna - 2 december 2011 18:00


  Är Sven nu. Okej? Chaba Chena! Har vart lite halvflummig hela eftermiddagen, så nu är jag SVEN! Imornn blire julklappsshopping med Ellen, Miranda och Tove. Längtaaaaaar!     ...

Sök i bloggen

Presentation


Är då en tolvårig tjej vid namn Hanna som bloggar här! Bloggar mest om mitt liv. (Foto, naglar, baka och min vardag i allmänhet) :)
Bilden har min underbara Moa tagit. HON ÄR BÄST PÅ ATT FOTA OKEJ?

FRÅGA MÄJJ!

6 besvarade frågor

Länkar

Fototips :)

 

Jag delar gärna med mig av mina bästa fototips, skicka det bara som fråga så svarar jag :) 

 

Jag kanske också ska tillägga att det är copyright på mina bilder.  Alltså får du _INTE_ kopiera mina bilder!

 

Tips 1: Autoläget är faktiskt väldigt bra!  Underskatta inte det :)

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards