morotsblugg

Alla inlägg under oktober 2011

Av Hanna - 5 oktober 2011 13:39

Yo! 

Hemma efter lååång *host* jag menar kooort dag i skolan. Först svenska, sen NO och så engelska o spanska där jag är i samma grupp som bästa Bälla

Sen hem och var vrålhungrig så har precis käkat lite macka och banansmoothie. Nu så ska jag slappa lite, fixa naglarna och klockan 18.00 blir det innebandyträning! Trevligt trevligt. Men som sagt, bilder på naglarna kommer sen då :)

//Hanna  

Bällas Bästa Blogg <3 :http://oddbella.bloggplatsen.se/

Av Hanna - 4 oktober 2011 19:43

En riktigt lååååång dag! Så det får bli ett kort inlägg. Först idrott i skolan, efter skolan innebandymatch i skolan, sen orienteringsträning. Mycket träning! 

Nu är jag hemma och är riktigt trött, lyssnar på ''Someone like you'' och ska öva läxor nu. Men i morrn slutar jag ett och ska fixa mycket efter skolan. Behöver det, seriöst.

Haha, puss och hejdå!

//Hanna  

Av Hanna - 3 oktober 2011 17:35

Chaba Chena!

En ny vecka igen då! Hemma efter en vanlig dag i skolan med min supergalna klass, och så drillningen ^_^  Ätit och fyllit i på naglarna där lackat gått bort idag. Just det! Har ju inte visat det:

  Testade en  ny teknik, Drag Marble. Väldigt lätt och snabbt. 

Videoexempel:

Ruligt Ruligt.

Nu ska jag ta lite foton och så och vid 7 ska jag på innebandy träning! 

Puss på er! <3

//Hanna  

Av Hanna - 2 oktober 2011 17:32

Ärligt talat så älskar jag hösten, så underbart fina färger och bilderna blir så fina!

               Har listat ut hur en funktion på min kamera funkar nu! Den heter ''Manuell fokusering'' och ger ett mycket mer proffsigt resultat än den vanliga närbildsfunktionen.

//Hanna  

Av Hanna - 2 oktober 2011 16:47

Hemma från farmor och farfar nu! En rikigt mysig helg. På vägen hem stannade vi och shoppade på XXL sport. Fast jag köpte bara en tröja ^_^ 

Snart ska jag och träna, fast nu så bara jag slappar och ska rediegera bilderna jag tog när vi var på utflykt igår! 

//Hanna  

Sök i bloggen

Presentation


Är då en tolvårig tjej vid namn Hanna som bloggar här! Bloggar mest om mitt liv. (Foto, naglar, baka och min vardag i allmänhet) :)
Bilden har min underbara Moa tagit. HON ÄR BÄST PÅ ATT FOTA OKEJ?

FRÅGA MÄJJ!

6 besvarade frågor

Länkar

Fototips :)

 

Jag delar gärna med mig av mina bästa fototips, skicka det bara som fråga så svarar jag :) 

 

Jag kanske också ska tillägga att det är copyright på mina bilder.  Alltså får du _INTE_ kopiera mina bilder!

 

Tips 1: Autoläget är faktiskt väldigt bra!  Underskatta inte det :)

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards