morotsblugg

Alla inlägg under november 2011

Av Hanna - 8 november 2011 15:27

Bild tagen i min hemmagjorda ministudio för ett tag sen.


Hemma efter ännu en dag i skolan. Vart en okej dag, fast haft ett jättestort SO prov på inprincip hela 1600-talet...

Fast nu är jag hemma och ska nu göra mig lite mellis och se på tv!

 

Av Hanna - 6 november 2011 18:55

...Spenderades hemma..

Jag satt vid datorn och ritade, bakade och stack ut och sprang.

En ganska skön dag, och det ska bli ganska skönt att börja skolan igen. Nivet alltid ha något att göra iallafall.

Jag bakade hallon och kokos muffins och de blev jättegoda! Även fast det flöt ut i ugnen.

Jaja, nu ska jag göra... Något, hah. Hejdå!

   

Av Hanna - 5 november 2011 16:49

Hej på er alla!

Jag bloggade inte igår, för jag var hos min underbara bästis Kajsa och sov över det osv...

Vi hade det jätteroligt och superroligt.

Men vi åkte hem ganska tidigt idag, synd.

Idag har jag annars vart och tränat och så har jag laddat ner ett nytt ritprogram. Det heter Paint Tool SAI. Hittils så tycker jag att det är superbra, så ladda ner det! Hihi.

Denna bild ritade jag förut:

Inte den bästa men men. Ska precis börja på en annan så!

Haaaajj dååå!

      

Av Hanna - 3 november 2011 16:59

 

Hej hej!

Idag har vi haft gäster och annars har jag bara slappat.

Nu ska jag äta lite och sen ska jag på orienteringstävling typ.

Hej då! 

 

Av Hanna - 3 november 2011 15:36

   



   

Av Hanna - 2 november 2011 17:06

Det är ju det typ nu. Gud vad allt går fort.

Igår hade jag ju som sagt tjejkväll med några kompisar. Tyvärr blev det inga bilder då, eller jag tog lite bilder med Moas kamera men vi hann inte lägga över dem till datorn. Men jag har iallafall bilder på mina naglar och cupcakesen jag bakade:

 

Sådär blev dom. Äääälskar cupcakesen.

Idag var jag och Moa på ett öventyrsbad. Och så var det så att Bella var där också så vi hade det riktigt kul! 

Nu så ska jag läsa lite till vårat SOprov och sen ska jag på innebandyträning!

Så hej dååå .

 

Moas blogg:http://gorkahblugg.bloggplatsen.se/

Bellas blogg:http://oddbella.bloggplatsen.se/

Av Hanna - 1 november 2011 10:44

Morning Morning!

Idag ska jag till tandläkaren och kolla grejer till min tandställning (blee) sen ska jag och mamma och handla. För ikväll ska jag ha tjejkväll men några av mina underbara kompisar! Så jag ska förbereda för det hela dagen. Just nu målar jag naglarna. Blir svart med blodfläckar på hihi.  Så det är läget nu.

 


Sök i bloggen

Presentation


Är då en tolvårig tjej vid namn Hanna som bloggar här! Bloggar mest om mitt liv. (Foto, naglar, baka och min vardag i allmänhet) :)
Bilden har min underbara Moa tagit. HON ÄR BÄST PÅ ATT FOTA OKEJ?

FRÅGA MÄJJ!

6 besvarade frågor

Länkar

Fototips :)

 

Jag delar gärna med mig av mina bästa fototips, skicka det bara som fråga så svarar jag :) 

 

Jag kanske också ska tillägga att det är copyright på mina bilder.  Alltså får du _INTE_ kopiera mina bilder!

 

Tips 1: Autoläget är faktiskt väldigt bra!  Underskatta inte det :)

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards